پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر

کرونا و تحریم ها موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. قیمت طلا امروز اعلام شد اما فراز و نشیب های قیمت طلا موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر 99 روی بیاورند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 16
کد خبر: ۷۰۷۳۱

راهبرد معاصر در بسته خبری جدید خود به پیش بینی قیمت طلا پرداخته است. این روزها شیوع کرونا و تحریم های آمریکا علیه ایران موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر 99 پرداختند که در ادامه میخوانید.

پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر

پیش بینی قیمت طلا 27 آذر

امروز قیمت طلا و سکه افت کرد. هر چند که امروز تقاضا برای خرید طلا در بازارهای بین‌المللی افزایش یافته است و قیمت انس جهانی طلا 11 دلار گران شد اما کاهش 320 تومانی قیمت دلار باعث شد که قیمت طلا در بازار ایران چندان گران نشود.

 

فروشندگان طلا می‌گویند که امروز انس جهانی طلا با 11 دلار افزایش به قیمت یک هزار و 859 دلار رسید. قیمت دلار اما با 320 تومان کاهش با قیمت 25 هزار و 780 تومان معامله شد. آیا شیب کاهش قیمت طلا و سکه ادامه‌دار است؟

 

به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در آستانه سال نو میلادی قرار داریم به همین مناسبت تقاضای مردم جهان برای خرید طلا افزایش یافته است اما قیمت طلا در بازار ایران کاهش یافت. پیش‌بینی می‌شود فردا تقاضای چندانی برای خرید طلا وجود ندارد.

پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر

محمد کشتی‌آرای معتقد است: قیمت طلا فردا در بازارهای ایران روند ثابتی دارد. یعنی قیمت طلا ممکن است در محدوده یک میلیون و 131 هزار تومان داد و ستد شود.

 

امروز قیمت طلا در بازار ایران در حالی روند کاهشی داشت که روز گذشته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته بود: «با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا قرار داریم و همچنین نزدیک شدن به ایام پایان سال، ممکن است افزایش میزان تقاضا روند قیمت طلا و سکه را تغییر دهد.»

 

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: تقاضا برای خرید مصنوعات طلا زیاد نیست. فردا به دلیل تغییر برخی شاخص‌های کلان اقتصادی آمریکا همچنین افزایش یا کاهش شاخص سهام در بازارهای مالی ممکن است قیمت انس جهانی طلا تغییر کند.

پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر

انواع سکه چقدر افت کرد؟

کشتی‌آرای در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته پنج هزار تومان افت کرد و با نرخ یک میلیون و 131 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم با 280 هزار تومان کاهش به قیمت 11 میلیون و 970 هزار تومان رسید؛ این در حالی است که قیمت سکه طرح جدید صبح امروز بالای 12 میلیون تومان بود.

پیش بینی قیمت طلا فردا 27 آذر

به گزارش تجارت نیوز همچنین امروز قیمت نیم سکه تغییری نکرد و با قیمت شش میلیون و 400 هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم با کاهش 50 هزار تومانی با قیمت چهار میلیون و 350 هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم با 20 هزار تومان کاهش با قیمت دو میلیون و 400 هزار تومان داد و ستد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار